آرم مدرسه
معرفی مدرسه
مدرسه یک سازمان با مجموعهی هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانشآموزان تعریف شده است اما هر واحد آموزشی میتواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگیهای خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامههایی را تدوین و به مرحلهی اجرا گذارد. قطعاً برنامهریزی بعنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر در هر سازمان وجود دارد که این برنامهها در آموزش و پرورش بصورت جزئی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامهی سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است. برنامهریزی واحد آموزشی گرچه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس آن را نگرش مدیریتی تشکیل میدهد که این نگرش در دبستان غیردولتی نفیس، بر پایهی اصل کرامت انسانی استوار و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان، دانشآموزان و اولیای آنها در راستای قوانین دین مبین اسلام و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد. لازم به یادآوری است که امروزه برنامهریزی به عنوان مهمترین وظیفه مدیران آموزشی به شمار میآید. برنامهریزی در یک مفهوم کلی عبارت است از فرآیند تعیین و تعریف اهداف سازمانی و تدارک دقیق و پیشاپیش اقدامات و وسایلی که تحقق اهداف را میسر میسازد. در حقیقت، برنامهریزی تفکر و تهیّه نقشه برای گذر از وضع موجود و رسیدن به موقعیّت مطلوب در آینده است. از آنجا که کار آموزش و پرورش چون با روح و جسم آدمی سر و کار دارد در شرایط مختلف نمیتواند خیلی پایبند برنامه و اصول تعریف شده باشد چون هر لحظه و در هر شرایطی نیاز ویژه به خلاقیّت و نوآوری در برخورد با مسائل و مشکلات وجود دارد و این موضوع کار برنامهریزی را بسیار دشوار میکند و حتی ممکن است در مواقعی دستیابی به اهداف تعریف شده بسیار سخت و ناممکن شود .باشد که در این راه شما اولیاء عزیز ،ما را همراهی کنید و همگی دست در دست یکدیگر در راستای پرورش کودکان عزیزمان گام برداریم. دارا بودن تحصیلات عالی و دانشگاهی اکثریّت اولیای دانشآموزان. وجود کادر اداری تحصیلکرده و مجرب. وجود معلمان با تجربه و سرشناس. مجهز بودن مدرسه به سیستمهای نوین آموزشی هوشمند. وجود سایت و پورتال اداری استفاده از سامانهی پیام کوتاه در برقراری ارتباط با اولیا. مجهز بودن آزمایشگاه و کتابخانهی مدرسه به وسایل و ابزار آموزشی. محیط شاد و با نشاط مدرسه از نظر فیزیکی. استفاده از ابزار مختلف در طرح شادابسازی مدرسه. وجود جوّ صمیمی و روح مشارکت و تعاون در بین کارکنان مدرسه. تعامل بهنگام اولیاء با مربیان مدرسه. وجود افراد متخصص و زبده علمی و فرهنگی در بین اولیای دانشآموزان. دبستان غیردولتی نفیس 1 و 2
مشخصات و ویژگی های کلی مدرسه دبستان نفیس
معرفی مدیریت و پرسنل
-
فاطمه بامستی
مدیر و موسس -
رویا ملاپیری
آموزگار -
رقیه آدینه لو
آموزگار -
سیده زهرا پرپنچی
آموزگار -
مریم ایمانفر
آموزگار -
نرگس رضایی
آموزگار -
مریم ساعدی سارخانلو
آموزگار -
ژیلا بیات
آموزگار -
طیبه حسین زاده علی آباد
آموزگار -
آیدا وفایی
آموزگار -
مهرانگیز مشعلی
آموزگار -
الهام احمدی پور
آموزگار -
مرضیه منصوری
آموزگار -
سمانه رحیم پور
آموزگار -
نسیم تاجیک
آموزگار -
مرضیه سادات سیدی
آموزگار -
مریم جعفری
آموزگار -
مریم کریمی واریانی
آموزگار -
فاطمه جریده
آموزگار -
شبنم مومیوند
آموزگار -
مهگان مهرپرور
معاون آموزشی -
اعظم السادات میرشفیعی
معاون آموزشی -
رقیه بامستی
معاون آموزشی -
ناهید خاکسار
مدیر -
مریم حسینی زرین گل
مدیر -
سیده زهرا پرپنچی
معاون پرورشی -
مریم اران
معاون انضباطی -
فرناز همتیان
معاون انضباطی -
شقایق صادقی فر
معاون اجرایی