اطلاعیه تغییر رویه سیستم پشتیبانی (تیکتینگ)

اطلاعیه تغییر رویه سیستم پشتیبانی (تیکتینگ)


با سلام و احترام خدمت همکاران و همراهان گرامی

به اطلاع می‌رساند از این پس رویه رسمی پشتیبانی سیستم، از طریق سامانه تیکتینگ انجام خواهد شد.
خواهشمند است جهت ثبت، پیگیری و رفع هرگونه مشکل یا درخواست مرتبط با سیستم، از مسیر منوی "پشتیبانی" → گزینه "تیکت" اقدام فرمایید.

بدیهی است بنا بر دستور مدیریت، مواردی که از طریق سامانه تیکت ثبت نگردند، مورد بررسی و پیگیری قرار نخواهند گرفت.

از همکاری، همراهی و نظم حرفه‌ای شما در بهبود فرآیند پشتیبانی صمیمانه سپاسگزاریم.

با احترام
تیم پشتیبانی و مدیریت سامانه